DATABASE ARGENTINA MINISTRY OF HEALTH: 3.9M RECORDS + 14.7K FACES — DNI, CUIL, EMAILS, MEDICAL
by DelitosPenales - 01-08-25, 01:29 AM
🩺 Ministerio de Salud - Massive Patient Data Breach 🩺
FULL DATABASE DUMP — FREE RELEASE
Leaked on: 31/07/25 — This was a colab with aero
[Image: ministerio-de-salud-de-la-nacion-argenti...460871.png]

This leak exposes deeply sensitive and identifiable medical data extracted directly from Argentina’s National Ministry of Health systems.

📊 Over 3.9 MILLION patient records leaked.

• ✅ Full names  ✅ National IDs (DNI)  ✅ CUIT/CUIL  ✅ Emails & phone numbers  ✅ Birthdates  ✅ Health insurance info  ✅ Medical record photo paths  ✅ Gender, children, insurance CUITs  ✅ 14,715 facial images (adults, children, elderly) 

📁 Two core SQLite databases included:
Code:
▶ pacientes_ordenados.db 
  - dni, apellido, nombre, segundo_nombre, nacimiento 
  - email, cuil, telefono, cobertura, cobertura_cuit, foto_path

▶ listado_personas.db 
  - 3.9M+ records with full identity structure 
  - person_id, gender_id, birth_date, names, aliases

🖼️ 14,715 facial photographs (linked by ID):
Passport-style, high-res government profile images. Includes minors, adults, and elderly individuals.

📂 SAMPLE ENTRY:
Code:
DNI: 27834591 
Name: Marcos Adrián R. 
Birthdate: 1978-11-14 
CUIL: 20-27834591-9 
Email: marcos.ar78@gmail.com 
Phone: +54 351 5557889 
Coverage: OSPe 
Photo: /mnt/photos/027834591.jpg

💥 Additional Example:
Code:
DNI: 47988222 
Name: Juan Ignacio L. 
Birthdate: 2017-03-05 
CUIL: 20-47988222-3 
Guardian Email: madreignacio@outlook.com 
Coverage: IOMA 
Photo: /mnt/photos/047988222.jpg

📝 Data Contents:
  • ✔️ Complete patient schema  ✔️ Linked photo and metadata  ✔️ Cross-referenced person/patient tables  ✔️ Full CUIT mappings to insurers  ✔️ Birth cohorts organized by decade 

📎 Download (hidden):
[hidden]Preview: https://gofile.io/d/WE1peZ[/hidden]
Password: fraudecibernetico

🚨 This breach was made possible thanks to a joint release:
Respect the work — mirror responsibly.

Discord: terrorismocibernetico 
Telegram: t.me/luisitto 
Profile: DelitosPenales 
Email: fraudecibernetico@proton.me
Reply
mmmm ok, los datos son los mas basicos que hay... dni nombre fecha nacimiento y listo... solo hay emails y telefonos de 100k de personas, el resto 3.9 millones tenes los datos basicos que los podes encontrar en cualquier lado.
me causa mucha gracia que hagan leak de estas cosas con datos que podes sacar de dateas... encima lo pasas a db y lo pasas mal... aprende sql y despues hace leaks
Reply
(02-08-25, 12:32 AM)Trowelu123 Wrote: mmmm ok, los datos son los mas basicos que hay... dni nombre fecha nacimiento y listo... solo hay emails y telefonos de 100k de personas, el resto 3.9 millones tenes los datos basicos que los podes encontrar en cualquier lado.
me causa mucha gracia que hagan fugas de estas cosas con datos que podes sacar de dateas... encima lo pasas a db y lo pasas mal... aprende sql y despues hace fugas

que malo eres hermano
Reply
wow nice!
Reply
(02-08-25, 12:32 AM)Trowelu123 Wrote: mmmm ok, los datos son los mas basicos que hay... dni nombre fecha nacimiento y listo... solo hay emails y telefonos de 100k de personas, el resto 3.9 millones tenes los datos basicos que los podes encontrar en cualquier lado.
me causa mucha gracia que hagan leak de estas cosas con datos que podes sacar de dateas... encima lo pasas a db y lo pasas mal... aprende sql y despues hace leaks

bien ahí amigo, estuve a nada de pedirte tú opinión, lo subi para compartirlo si no te gusta subi tus propios dumps / leaks. Si vas a criticar a alguien no te la pases posteando "good dump" para poder ver el hidden content, payaso.

(05-08-25, 06:01 AM)r3ng0ku44 Wrote:
me causa mucha gracia que hagan fugas de estas cosas con datos que podes sacar de dateas... encima lo pasas a db y lo pasas mal... aprende sql y despues hace fugas

que malo eres hermano

tene cuidado que es un jaker de primera vro
Reply
great share
Reply
thank you
Reply
great share
Reply
thank you
Reply
thank you